ГОЛОВНА | ФОРУМ | РЕМОНТ | МАГАЗИН | ЕРОТИКА| АДРЕСИ

СТАТТІ > Регулюємо А-хед   


 

Пам'ятка споживача

1. Забираємо люфт підшипників колонки керма.
Обхватіть пальцями чашки верхнього підшипника колонки керма. Затисніть ручку переднього гальма. Порухайте ровером кілька разів уперед-назад. Якщо чашки переміщуються одна відносно другої, треба підтягнути колонку. Якщо у ровера жорстка вилка, переднім колесом вдарте об тверду підлогу так, щоби коло відбилося від неї. Якщо почуєте стук, або інші сторонні звуки, то це може означати, що в колонці є люфт.
2. Послабте зажимні гвинти виноса керма.




3. Докрутіть регулювальний гвинт на один оберт.
4. Переконайтеся, що чашки вільно обертаються. Не повинно бути ривків, хруста.
5. Якщо при нахиленні ровера у бік, кермо не повертається під дією своєї ваги, то чашки перетягнуті. Треба їх послабити.
6. Повторіть пункт 1, а якщо чашки обертаються вільно і без люфтів, переходьте до пункту 7. Якщо ні, то знову до пункту 1.
7. Встановіть винос керма ідеально рівно та міцно докрутіть зажимні гвинти. Їх завжди треба докручувати по черзі, на пів-оберта.
8. Тепер докрутіть регулювальний гвинт на пів-оберта. Це не дасть йому змоги випадково відкрутитися.

Торець стержня вилки повинен бути на 3...4 мм нижче кромки виноса. Регулювальний гвинт, що вкручується по центру не є силовим, а служить тільки для створення попереднього натягу у підшипниках колонки керма. Силові - гвинти з боку виноса.







Авторські права належать авторам. Автори не відповідають за криві руки і неправильно зрозумілі інструкції.
Не намагайтеся щось зробити без відповідного рівня уміння роботи з інструментами і дотримуйтесь техніки безпеки.
Автори не несуть відповідальності за відсутність почуття гумору у відвідувачів.
Lviv, 2003-2011 © Sinelnikov Max