РЕЄСТРАЦІЯ | СТАТТІ | ПРАЙСИ | АДРЕСИ | ЗВ’ЯЗОК




компоненты Race Face в магазине VeloMAX во Львове

Сторінки: (2) [1] 2  ( Перейти до першого непрочитаного повідомлення ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Поломка ручки гідравлічних гальм
Bohdan29
Дата 12 Липня 2010, 17:09
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Львів (700-річчя)
Повідомлень: 184


Вітання форумчанам!
Сталася зі мною неприємна ситуація - впав з ровера по своїй вині та ще й на хорошій дорозі. Результат падіння - обдерте тіло та, власне, поломана ручка гідравлічного гальма Tektro Auriga Comp. Вирвався і погнувся специфічний болт, що тисне на поршень.
А тепер питання: smile.gif
Де такий болт дістати і чи не прийдеться через одну поломану деталь міняти цілу ручку?

Ось фото поломки:
user posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted image

І ще одне. Після падіння важіль манетки переднього перемикача при перемиканні на вищу передачу не повертається в зворотнє положення sad.gif

Максим, у вас можна таке полагодити? Бо, впринципі, велосипед на гарантії і ремонт манетки мав би бути гарантійним, але в мене нема бажання віддавати ровер на ремонт в драйв-спорт.
Email Poster
Top
vchaban
Дата 12 Липня 2010, 19:15
Quote Post


vchaban.blogspot.com
*****

Звідки: Львів
Повідомлень: 3061


smile.gif це не гарантійний випадок wink.gif
Email PosterUsers Website
Top
Bohdan29
Дата 12 Липня 2010, 19:28
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Львів (700-річчя)
Повідомлень: 184


QUOTE (vchaban @ нині, у 20:15)
smile.gif це не гарантійний випадок wink.gif

Негарантійним випадком є поломка ручки - тут я згідний, а манетка повинна йти по гарантії - на ній жодної царапини wink.gif
Email Poster
Top
vchaban
Дата 12 Липня 2010, 20:16
Quote Post


vchaban.blogspot.com
*****

Звідки: Львів
Повідомлень: 3061


То розкрути манетку і подивись чи все там на місці... ти як манетку на гарантію здаш, так до наступного сезону тобі її повернуть smile.gif
Email PosterUsers Website
Top
PREDATOR
Дата 12 Липня 2010, 20:19
Quote Post


Постійний учасник
***

Звідки: Львов
Повідомлень: 265


Якщо встановлять, що вона була зломана від падіння, то ніякої гарантії небуде.
Top
ЧД_
Дата 13 Липня 2010, 8:04
Quote Post


sprzedawca materacow
*****

Звідки: Lwow (Привоз)
Повідомлень: 8658


Что мешает віровнять болт или сходить на Торпедо? laugh.gif
Top
Bohdan29
Дата 13 Липня 2010, 11:53
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Львів (700-річчя)
Повідомлень: 184


Ну не знаю, ви б ще запропонували самому виточити той болт. Це ж все-таки елемент гальмівної системи, і якщо я його вирівняю, надійність всієї ручки вже буде під питанням.
На Торпедо такого болта, я впевнений, не знайти. Тай взагалі, Торпедо - це розплідник бариг.
Email Poster
Top
NiFle
Дата 13 Липня 2010, 12:33
Quote Post


Лапочка
***

Звідки: Lviv
Повідомлень: 790


так, чисто спитати, не по темі. а ручки гальмівні і манетки в тебе намертво прикручені до руля, чи можуть обертатись на ньому при деякому зусиллі?
Top
Bohdan29
Дата 13 Липня 2010, 12:47
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Львів (700-річчя)
Повідомлень: 184


QUOTE (NiFle @ нині, у 13:33)
так, чисто спитати, не по темі. а ручки гальмівні і манетки в тебе намертво прикручені до руля, чи можуть обертатись на ньому при деякому зусиллі?

Прикручені міцно, не рухаються.

P.S. Манетку вже починив. На черзі гальмівна ручка, думаю, з нею буде більше мороки...
Email Poster
Top
NiFle
Дата 13 Липня 2010, 13:10
Quote Post


Лапочка
***

Звідки: Lviv
Повідомлень: 790


ну от наступного разу попустиш трохи болтики і при падінні ручка просто провернеться, а не відламається...

...і хто придумав так прикручувати ті ручки... smile.gif
Top
Bohdan29
Дата 13 Липня 2010, 13:26
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Львів (700-річчя)
Повідомлень: 184


QUOTE (NiFle @ нині, у 14:10)
ну от наступного разу попустиш трохи болтики і при падінні ручка просто провернеться, а не відламається...

...і хто придумав так прикручувати ті ручки... smile.gif

Тут я не згідний smile.gif По-перше, я вважаю, що гальмівні ручки і манетки повинні міцно бути прикручені до руля, в протилежному випадку, при падінні, вони можуть поламатися від удару одна об одну.
А по-друге, вирвалась рукоятка, в якої інша вісь обертання, ніж в гальмівної ручки вцілому, тому, як на мене, як не прикручуй ті гальмівні ручки - при падінні це не допоможе wink.gif

До речі, при падінні переднє колесо розвернуло на 180 гр., тому ручки, так би мовити, летіли "на зустріч асфальту" wink.gif
Email Poster
Top
alex4alex
Дата 13 Липня 2010, 13:41
Quote Post


рокет Алекс
*****

Звідки: Lemberg, Staufenstraße
Повідомлень: 7283


Погано, що не згідний. Одні об одну вони аж ніяк не будуть ламатися, там не той вектор сили. А от те, що на рулі при ударі вони обидві просто провернуться, а не відламаються - факт.

Ну а про Торпедо - то ти дарма. Яка різниця, хто там торгує. Тобі головне деталь, а не на пиво з продавцями йти.
Users Website
Top
max3d
Дата 13 Липня 2010, 13:43
Quote Post


страшний халявщик
***

Звідки: Львів
Повідомлень: 918


купити таку нову деталь напевно нереально, знайти шоб хтось мав запчастини з поломаної такої ж ручки непросто ... спробуй вирівняти, а там вже будеш бачити вплине воно на надійність чи ні (це ж найпростіше) ... як не вийде - виточити можна, віднеси любому токару, за рідку валюту і 15хв - то виточується льогко ... в крайньому разі погугли на тему і знайди шось подібне (наприклад хаєс) ...

ПС: а шодо недоприкручування деталей - то так можна і паралоном все обмотати і ше заді 2 маленьких колесика прикрутити smile.gif
Email PosterUsers Website
Top
alex4alex
Дата 13 Липня 2010, 14:05
Quote Post


рокет Алекс
*****

Звідки: Lemberg, Staufenstraße
Повідомлень: 7283


Ну ви вже цілу полеміку роздули. Я ж не кажу недоприкручування. Я не кажу, що треба так щоб аж болталося. Треба, щоб трималося міцно - аби не коливалося при перемиканні і тп.

Але не понад зусилля, не крутити тих зайвих пів-оберта. Просто при ударі воно повинно зміститися, нікуди від того не дінешся.
Це те саме, що із рульовим виносом - його не варто перекручувати, і так само хомут підсиділки. Бо енергія падіння - вона нікуди не подінеться, і десь повинна подіяти.

Або зміститися, або зламатися. В мене в суботу при сильному падінні змістилося. В вас зламалося. Робіть висновки. Або ж не робіть - справа ваша.

Це повідомлення відредагував alex4alex - 13 Липня 2010, 14:12
Users Website
Top
Bohdan29
Дата 13 Липня 2010, 14:33
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Львів (700-річчя)
Повідомлень: 184


QUOTE (alex4alex @ нині, у 15:05)
Ну ви вже цілу полеміку роздули. Я ж не кажу недоприкручування. Я не кажу, що треба так щоб аж болталося. Треба, щоб трималося міцно - аби не коливалося при перемиканні і тп.

Але не понад зусилля, не крутити тих зайвих пів-оберта. Просто при ударі воно повинно зміститися, нікуди від того не дінешся.
Це те саме, що із рульовим виносом - його не варто перекручувати, і так само хомут підсиділки. Бо енергія падіння - вона нікуди не подінеться, і десь повинна подіяти.

Або зміститися, або зламатися. В мене в суботу при сильному падінні змістилося. В вас зламалося. Робіть висновки. Або ж не робіть - справа ваша.

Ну тут можу вас запевнити, жодних понад-зусиль не було прикладено при закручуванні, принаймі ручка відкрутилася легко (взагалі, всі деталі, що є на рулі, прикручені надійно і не занадто; болти змащені). Але суть не в тому. Удар припав до рукоятки в напрямку протилежному до напрямку її руху! Тут ніяке послаблення болтів не допомогло б!
Email Poster
Top
0 Користувачів читають цю тему (0 Гостей і 0 Анонімних Користувачів)
0 Учасників:

Topic Options Сторінки: (2) [1] 2  Reply to this topicStart new topicStart Poll