
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Вітаємо, Гість | Вхід для зареєстрованих користувачів |
![]() |
Сторінки: (14) [1] 2 3 ... Остання » ( Перейти до першого непрочитаного повідомлення ) | ![]() ![]() ![]() |
JeD |
Дата 03 Січня 2010, 0:50
|
Постійний учасник ![]() ![]() ![]() Звідки: невідомо Повідомлень: 937 ![]() |
Спираючись на свій велосипедний досвід і досвід інших осіб була зроблена спроба систематизувати види колхозу.
Отож: 1) Утилітаризм Велосипед утилітариста може бути різним; від алю підвіса до стального рігіда гібрида. Проте, визначальною рисою утилітарного колхозу є наявність довгих гнутих рогів на кермі, які розташовані майже під прямим кутом до землі. Колхознік утилітарист обвішує раму різноманітними сумками, в яких теліпається один мультітул і, в кращому разі, запасна камера. Крім підрамної сумки колхознік утилітарист обовязково возить з собою підсидільну сумку. Навколо підсиділки в утилітариста намотаний китайський трос, а нижнє перо рами прикрашає підніжка. Часто утилітаристи обклеюють велосипед світловідбиваючою стрічкою, мотивуючи це питаннями безпеки. При цьому, відбиваючі наліпки ховаються під шаром бруду, бо колхознік рідко миє свій утилітарний агрегат. Апофеозом утилітарного колхозу є вирізання із пластикових пляшок болотників, які кріпляться до різноманітних місць ровера, починаючи від нижньої труби і рульової, закінчуючи болотниками, довжина яких не влаштовує колхозніка. Утилітарист також постійно возить такі потрібні аксесуари як фара і маячок, і робить це навіть літом в світлу пору. На всі зауваження утилітаристи болісно реагують і відповідають фразою, що їм так зручно. Проти такої відповіді, дійсно, будь-які аргументи безсилі. ![]() 2)Нубгрейдизм До цього виду колхозу належать дешеві велосипеди новачків. Колхознік нуб, начитавшись інету, розуміє, що та чи інша деталь його велосипеда явно не справляється із своїми функціями. Нуб довго і нудно бравзить простори павутини, сотні раз перечитує велофоруми, після чого розуміє що СРАМ ХХ чи Шімано ХТЯ це круто і вирішує проапгрейдити велосипед. Оскільки, найкрутішою деталлю будь-якого велосипеда, нуб вважає задній перемикач на колхозному апараті зявляється задня перекидка Х9/х0 чи ХТ/ХТЯ. Вибір обумовлюється кращою чіткістю перемикання (на дешевій касеті і моноблоках альтус :-) ), а також кращою роботою в важких умовах ( під важкими умовами розуміють дощове шосе чи легко вологий грунт). Інколи від установки топового заднього переключателя нуба утримує переконання у те, що верхні групи це одноразові гоночні деталі, тому на велосипед прикручується щось із групи класом нижче ніж Х0 чи ХТЯ. В принципі, нубгрейдизм може проявлятися і в інших аспектах. Наприклад, на 300 доларовому агрегаті зявляються легкі рейсінгові покришки, оскільки в інтернеті написали, що легкі колеса впливають на розгін. Це також може бути топова гідра, бо нуб не задоволений якістю гальмування і польотами через руль. Загалом прояви нубгрейдизму безмежні. На зауваження про перекоси в обладнанні нуб з піною кидається дововдити всі переваги обраного варіанту, керуючись завченими напамять інет фразами. ![]() ![]() 3)Кастомізація Цей вид колхозу в основному нагадує нубгрейдизм, з тією лише відмінністю, що автор кастомів складає їх не вперше, але кожен раз наступає на ті самі граблі, що і нуб. Проте, кастомізація має і інший прояв. Буває, що колхознік кастомізатор має своє уявлення про використання тих чи інших деталей для того чи іншого стилю катання. Так на кантрійній рамі опиняється двохкоронна вилка, бо колхознік вважає, що її міцність і довгий хід дозволить більш розслаблено їздити по місту і не зважати на бордюри і ями. Те що з часом лице колхозніка може зустрітися з переднім колесом після того як в рами вирве рульову трубу, він не задумується. Схожим прикладом є використання для трейл байків легких кантрійних вілсетів і екстремально легкої гуми. ![]() 4)Гудронізація Один з найпоширеніших видів колхозу. І бере він свій початок ще зі стадії вибору велосипеда. Новачок, який зібрався сісти на ровер рідко коли прислуховується до порад купити гібрид, а не МТБ. Це при тому, що 90% пробігу в кращому випадку припадають на шосейний пробіг. Але будучи свято переконаними, що на наших поганих дорогах гібрид розсиплеться, вибір робиться в користь МТБ. Ситуація ускладнюється геніальними порадами на форумах в стилі: „поставиш сліки і будеш як шосер”. В результаті, трохи окріпший неофіт, якого не задовільняє накат по астфальту, прикуповує пару дюймових сліків. Відповідно, на виході отримуємо колхозний експонат з товстими трубами рами і вилки, ненормальним кліренсом покришки та маленькими тонкими колесами. Більше того, дюймові сліки зменшують діаметр колеса мтб до 24 дюймів, внаслідок чого велосипед трусить і кидає на бруківці поганому астфальті і загалом він перестає котити. Рафінованим видом гудронного колхозу є використання для пересування містом двохпідвісного велосипеда на тонких сліках і заблокованою підвіскою. В дуже рідких випадках колхознік дозріває до шосейного велосипеда чи турінга. Хоча таких прикладів надзвичайно мало. У своїй впертості гудронник схожий на утилітариста. Не рідко має місце поєднання цих двох видів колхозу в одній особі. ![]() 5)Кулібінство Найменш тяжкий вид колхозу. Само по собі кулібінство рідко викликає якийсь негатив чи нерозуміння. Взагалі саме віднесення кулібінства до колхозу є умовним. Кулібінство буває двох видів. Перший вид стосується випадків, коли та чи інша деталь велосипеда серійно не передбачає необхідних елементів ( чи місить зайві ) Наприклад, рама чи вилка без брейкбосів, чи обламування вусиів колодок, бо вони заважають установці ротора ХТЯ. В такому випадку кулібін колхозить елементи яких бракує сам. Другим видом кулібінства є пристосування до потреб кулібіна деталей, які мають відповідні аналоги на ринку, але на які кулібін шкодує грошей. Яскравим прикладом є дабл, використання шосейних перемикачів чи обмотки керма, використання в механічних гальмах тросиків від перекидок, різні ручки і каліпери на гідравліці. Бувають випадки коли кулібінство призводить до результатів, які затикають за пояс існуючі на ринку рішення. Це може стосуватися як естетичної сторони так і ваги. Відповідно кулібінство можна визнати колхозом в обмежених випадках, коли сколхожена деталь, навпаки, втрачає функціонал або естетику чи набирає зайвої ваги. ![]() 6)Облегчайзинг Само по собі зменшення ваги велосипеда не є поганим. Проте, трапляються 2 випадки коли колхознік добивається зниження ваги будь-якою ціною. Перший випадко стосується використання деталей від „бутікових” брендів. В результаті виходять велосипеди вагою 7,5-8 кг з ахтунг вилкою ФРМ, ободами які правляться після кожної поїздки, виносом „ротор” на якому можна залишити зуби. Колхозний експонат, звичайно, вражає вагою, проте говорити про його серйозне використання можна із значними умовностями. Відповідно, на виході колхознік облегчатор отримує непридатну річ з малою вагою і захмарним бюджетом. Другий випадок стосується бюджетного облегчайзингу. Коли полегшувати вже немає що, або коли ціна одного скинутого граму зашкалює, колхознік хапається за дрельку, напильник, наждак, тощо. Сверляться дірки в гальмівних ручках, шкуряться манетки, обпилюються зірки системи. Такі дії в кращому випадку призводять до поломок, в гіршому до травм. Можна сказати, що це найбільш небезпечний вид колхозінгу. http://www.youtube.com/watch?v=IUgc3itoiRU 7) Фіксоводство і фрік-байкінг. Власники фіксів зачислюють себе до окремої касти людей, яким відкрилася істина. З іншого боку, глуха передача і відсутність нормальних гальм роблять фікс досить небезпечним видом велосипеда. З переваг можна відзначити лише незначне підвищення ККД педалювання. Фіксоводів необхідно відрізняти від трековиків і сінглспідерів. Відповідно, пересування на фіксах поза треком слід визнавати рафінованим колхозом. Більше того, в окремих європейських державах пересування на фіксах без окремих гальм тягне за собою серйозні санкції, що однак ігнорується колхозніками фіксоводами, які чіпляють на фікс муляжі вібрейків. За небезпекою фіксоводство можна прирівняти до екстремального облегчайзингу. Поле для творчості контсрукторів фрік-байків безмежне. Якось систематизувати чи узагальнити це поняття теж не вийде. Основне, це те що фрік-байк не можна плутати з чопером чи лігерадом, які мають свою концепцію і у разі грамотної реалізації є естетично і технічно довершеними велосипедами. Загалом, суть фрік-велосипедів у явній невідповідності канонам велосипедобудування, це розцяцьковане хитросплетіння металу, яке не має жодного логічного застосування, єдина роль такого ровера веселити людей. Фрік байки надзвичайно непрактичні, важкі і ненадійні. Відповідно творці цих апаратів класичні велозбоченці, звичайні клоуни-колхозніки. ![]() 8) BDSM Оскільки тяга у кулібіних до колхозу не обмежується тільки велотехнологіями, у хід ідуть деталі із інших галузей техніки. Так, зявляються всілякі гібридні конструкції спрямовані на полегшення пересування на велосипеді, коли мускульна сила в дряхліючих ногах не спроможна рухати велосипед уперед. В результаті отримуємо агрегат для тортур, мазохістичну конструкцію на слабенькому електро-, бензо-, дизельному двигуні чи на ортопічці для дров, з непідйомною вагою, сумнівним ккд і підвищеним шансом на добирання додому пішки після виходу якоїсь деталі з ладу. Воістину технічне садо-мазо! З.І. Назва цього виду колхозу почерпнута від частини нікнейму творця такого дива техніки: ![]() От і все, якщо після прочитання цієї статті у вас виникає підвищений рівень баттхерту, вітаю ви - колхознік! Це повідомлення відредагував JeD - 29 Листопада 2010, 23:23 |
nnn |
Дата 03 Січня 2010, 8:52
|
![]() ааа, забанили ) ![]() ![]() ![]() Звідки: Львів Повідомлень: 480 ![]() |
з половиною пунктів не згоден, видать я колхознік
![]() |
polly-po |
Дата 03 Січня 2010, 10:55
|
![]() Нас не догонят !!! ![]() ![]() ![]() Звідки: Львів Повідомлень: 780 ![]() |
Хороша статейка
![]() А це новорічний калхоз ))) Це повідомлення відредагував polly-po - 03 Січня 2010, 20:17 |
Velomax |
Дата 03 Січня 2010, 11:29
|
![]() неутомімый командор ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Звідки: Львов Повідомлень: 6757 ![]() |
Наиболее близок к жизни первый пункт, потому что замок закручен вокруг подседелки у каждого
Но в общем верно ![]() |
mozz |
Дата 03 Січня 2010, 12:27
|
Зацікавлений ![]() ![]() Звідки: _ Повідомлень: 244 ![]() |
Пізнавальний матеріал.
![]() ![]() |
alex4alex |
Дата 03 Січня 2010, 18:34
|
||||
![]() рокет Алекс ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Звідки: Lemberg, Staufenstraße Повідомлень: 7283 ![]() |
А що ж ви скажете на предмет шосейних велосипедів, ну наприклад, марки Cube, чи Trek, де товщина труб така сама?
А от це цілковитий нонсенс. Сам певний час їздив на "дюймових" сліках (Ritchey) (1" х 26"), і накат в них такий як треба. Набагато кращий, ніж у "злої" гуми. Можу надати для експеримента. Це повідомлення відредагував alex4alex - 03 Січня 2010, 18:35 |
||||
dyadya |
Дата 03 Січня 2010, 18:41
|
||
![]() зашел попялицца ![]() ![]() ![]() ![]() Звідки: Львов Повідомлень: 1258 ![]() |
Это тебе лично нравилось.А в этот момент ты может как раз травмировал чье-то эстетическое чувство ![]() |
||
Velomax |
Дата 03 Січня 2010, 20:09
|
![]() неутомімый командор ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Звідки: Львов Повідомлень: 6757 ![]() |
В тезисе о сликах идет речь об уменьшении плавности движения, а отнюдь не о накате
![]() Посадочный размер МТБ-обода составляет 559 мм (22"). Обычная двухдюймовая покрышка увеличивает диаметр еще на 4", а правильный слик только на 2". МТБ на сликах смотрится несколько комично. Безусловно, установка таких покрышек оправдана при разовых поездках по асфальту. Однако постоянное использование байка со сликами в городе как раз и попадает под классификацию. Компромиссным вариантом, без сомнения, являются Хуррикейны. |
spirit-o |
Дата 03 Січня 2010, 20:14
|
![]() постійний флудер ![]() ![]() ![]() Звідки: Львів Повідомлень: 890 ![]() |
Із чистою совістю можу віднести себе до групи 1:
досить часто крім підсидільної сумки чіпляю ще сумку на раму, а також багажник і підніжку і тягаю із собою кучу різного барахла (камеру, насос, ніж, вижимку, камеру, трос, фотоапарат, презервативи і т. д.); а також до групи 2): і хоча в мене не СРАМ ХХ, але дехто вважає, що і Х.7 це аж занадто для моєї рами ![]() ще можна зарахувати до групи 4: правда уточню - сліки у мене не 1", а 2,4 (Кенда флейм); і, звичайно, група 5: коли ставив передній перемикач виявилось, що він під грубшу трубу, довелось робити прокладку, а далі виявилось, що він розрахований під коротшу вісь каретки, і довелось ставити зі зміщенням. (Правда за кілька днів була замінена і каретка і система ![]() На наступний сезон серйозно думаю про групу № 6. Таким чином, за сукупністю фактів, мене можна назвати повноправним колхозником ![]() Дається взнаки моє сільске пролетарське "робоче-корестьянске" походження ![]() |
Diak |
Дата 03 Січня 2010, 20:35
|
![]() we own the road ![]() ![]() ![]() Звідки: Львів Повідомлень: 371 ![]() |
Мене теж в колхозніки, маю довгі рожки, богажо-болотнік ззаду, підрамна сумка, постійно висить фара і маячок, дудка ейр заунд, на рулі кріплення на сумку на руль, влітку часто стоять сліки ))). А ще богажник в мене трохи підкулібіний. щоб на мою раму встав. а ще в мене троха перекос обладнання, проста дешева рама, і рекон 327.
![]() |
Lafaiet |
Дата 03 Січня 2010, 22:16
|
||
![]() всі баби, як баби, а я -багіня! ![]() ![]() ![]() ![]() Звідки: Львов Повідомлень: 1136 ![]() |
куме, тут цікавляться якої марки ![]() |
||
alex4alex |
Дата 03 Січня 2010, 22:26
|
![]() рокет Алекс ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Звідки: Lemberg, Staufenstraße Повідомлень: 7283 ![]() |
Мне кажется, вам в соседнюю тему
![]() |
spirit-o |
Дата 03 Січня 2010, 22:30
|
||
![]() постійний флудер ![]() ![]() ![]() Звідки: Львів Повідомлень: 890 ![]() |
Та різні, як коли .... але мені подобається хід ваших думок ![]() |
||
spirit-o |
Дата 03 Січня 2010, 22:31
|
||
![]() постійний флудер ![]() ![]() ![]() Звідки: Львів Повідомлень: 890 ![]() |
Це туди, де 95 білочок ? |
||
JeD |
Дата 03 Січня 2010, 23:54
|
||||||||||
Постійний учасник ![]() ![]() ![]() Звідки: невідомо Повідомлень: 937 ![]() |
не треба мені говорити на ви, я пишу один, хоча я розумію, що вас двоє... По суті питання, шосейні велосипеди мають також малий кліренс під покришку як в рамі так і в вилці, ну і не забуваємо про діаметр колеса, що загалом визначає зовнішній вид вилосипеда. А мтб на сліках виглядає, м*яко кажучи.... одним словом негарно виглядає.
Так тре було далі їздити, навіщо було шосейник купувати при такому чарівному накаті. Більше того, для мтб давно роблять крім злої гуми ще й інші типи гуми належної ширини. Загалом, Максим вже все чітко розписав в свому повідомленні.
я протестую, такий сетап не можна визнати колхозним. З вилкою взагалі окрема ситуація, бо хороша вилка просто необхідна, якщо використовувати велосипед за призначенням, незалежно від вартості рами. Тим більше рекон 327 це вилка початкового середнього рівня. Те саме стосується "сьомого сраму" Так що рукі прочь від здобуття почесного звання колхозніка нечесними методами.
знову ж таки не пройде, говоримо про сліки від 1,5 і вужчі. |
||||||||||
![]() |
![]() ![]() ![]() |