РЕЄСТРАЦІЯ | СТАТТІ | ПРАЙСИ | АДРЕСИ | ЗВ’ЯЗОК




велосипеды Electra в магазине VeloMAX во Львове

Сторінки: (18) « Перша ... 16 17 [18]  ( Перейти до першого непрочитаного повідомлення ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Спосіб змазки ланцюга, чи можна таким способом змащувати?
alex4alex
Дата 23 Вересня 2015, 9:58
Quote Post


рокет Алекс
*****

Звідки: Lemberg, Staufenstraße
Повідомлень: 7283


Там раз на 3-4 тижні таке стабільно спостерігається у нього. Не зважайте.

Заради справедливості скажу, що фразою «спеціально не макав» дуже потішили :-D

Це повідомлення відредагував alex4alex - 23 Вересня 2015, 9:58
Users Website
Top
demon
Дата 14 Жовтня 2015, 22:13
Quote Post


Membёr
****

Звідки: Львов (район Южный рынок)
Повідомлень: 1665


чуть по другому стал смазывать цепь.
мою так же - в 1,5л бутылку кидаю цепь, заливаю смывкой, трясу, сливаю и так повторяю процесс, пока не станет смывка чистой, у меня выходит два, три калатания.
потом по желанию могу кинуть в УЗ ванну, это что бы цепь была идеально чистая, если я знаю, что ближайшее время не будет осадков
потом сушка- кидаю цепь на вентилятор.
апосля, беру шприц, брызгаю туда аэрозольную смазку, (два пшика хватает) попробовал
PROFESSIONAL HUNDERT SYNTHETISCHES KETTENOL, рекомендую.
жду, немного, что бы вышли газы, и попиново, кидаю по одной капельке на бок цепи, заливать не надо, хватает пол капли с одной стороны цепи.
масло потом само растечется, а так не будет излишков, и соответственно грязи, или кусков тефлона на роликах.
на все, провсе уходит кубик, полтора (если не экономить)) жижи!
после небольшого пробега протираю насухо цепь
усе
хороший вариант, учитывая теперешнее обеднение населения, баллона на всю жизнь хватит )))
Top
Voyutichi
Дата 27 Листопада 2015, 8:41
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Самбір
Повідомлень: 149


в мене появився клопіт - новий ланцюг треба буде все-таки мастити оливою, щоб трохи стерся. Найдешевшу Z51 запарафінив - почав проскакувати, так як контрольна довжина стала менше 304 мм. Вже проїхав на ньому 500 км - а ланц так і лишився з тим розміром і проскакує. Поставив старий зі своїми 305,5 - нічого не проскакує.
Отже парафінити новий ланц не варта, треба йог хоча би трохи з'їздити на оливі, а же потім парафінити, бо після парафінення він зовсім не зношується..
ПС. А скажіть, Z51 підходить для 8-швикісної касети по ширині?
Top
PlusOdyn
Дата 27 Листопада 2015, 10:56
Quote Post


Болотоплавець, посол товариства тверезості
****

Звідки: катаюся країною - Оббухів/Українка -> грьобаний Зугрес
Повідомлень: 2299


QUOTE (Voyutichi @ нині, у 09:41)
Отже парафінити новий ланц не варта, треба йог хоча би трохи з'їздити на оливі, а же потім парафінити, бо після парафінення він зовсім не зношується.

Якщо припустити, що знос ланцуга при використанні парафіну прямує до нуля, то мабуть варто нові ланцуги використовувати із новими зубатими колесами. Навіть за схемою 3-по-колу таке мало б норм працювати. Але все ж враховуючи, що знос до нуля прямує, а не нульовий, то варто перекидати хоча б після 1Мм пробігу.

Чекаю таки на відгуки від довготермінового використання парафіну напишуть роверисти яких я знаю особисто. Авось і собі скористаю. Певні невдачі можливо пов'язані із співвідношенням компонентів.
Email Poster
Top
Рост
Дата 27 Листопада 2015, 12:43
Quote Post


Постійний учасник
***

Звідки: Львів
Повідомлень: 353


QUOTE (Voyutichi @ нині, у 09:41)
в мене появився клопіт - новий ланцюг треба буде все-таки мастити оливою, щоб трохи стерся. Найдешевшу Z51 запарафінив - почав проскакувати, так як контрольна довжина стала менше 304 мм. Вже проїхав на ньому 500 км - а ланц так і лишився з тим розміром і проскакує. Поставив старий зі своїми 305,5 - нічого не проскакує.
Отже парафінити новий ланц не варта, треба йог хоча би трохи з'їздити на оливі, а же потім парафінити, бо після парафінення він зовсім не зношується..
ПС. А скажіть, Z51 підходить для 8-швикісної касети по ширині?

Ви їздиди, ланцюг розтягувався, зношувались зірочки. Поставили новий ланцюг без заміни касети, він проскакує. Ланц-касета міняються завжди парою.
А, чекайте, я не врахувпв, що при парафіненні мізків ланців вони не розтягуються і касети не зношуються. Тоді це містика якась, це проскакування. Дійсно, клопіт.

ПС. Я здається зрозумів. Людей збиває з толку слово "розтягується". Вони його буквально розуміють.
Top
Voyutichi
Дата 27 Листопада 2015, 18:12
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Самбір
Повідомлень: 149


QUOTE (Рост @ нині, у 13:43)
Ви їздиди, ланцюг розтягувався, зношувались зірочки. Поставили новий ланцюг без заміни касети, він проскакує. Ланц-касета міняються завжди парою.
А, чекайте, я не врахувпв, що при парафіненні мізків ланців вони не розтягуються і касети не зношуються. Тоді це містика якась, це проскакування. Дійсно, клопіт.

ПС. Я здається зрозумів. Людей збиває з толку слово "розтягується". Вони його буквально розуміють.

Рост, якого милого тут вправлятися в язикатості?
Відверто, майже як в анекдоті про туалетний папір, ти їм і звіт, і кілометраж, і фото за пів-року, а у відповідь реакція: "парафінення мізків".. Ви можете дати якесь пояснення, чому ланцюг на протязі 3,5 тисячі км пробігу не видовжився?
Думав я, що касета зносилася - так ні, не зносилася..
Top
demon
Дата 27 Листопада 2015, 18:30
Quote Post


Membёr
****

Звідки: Львов (район Южный рынок)
Повідомлень: 1665


QUOTE (Voyutichi @ нині, у 08:41)

Отже  парафінити новий  ланц  не  варта, треба йог хоча би трохи з'їздити  на оливі,  а  же  потім парафінити, бо після парафінення він зовсім  не зношується..

user posted image
Top
Taiwo
Дата 27 Листопада 2015, 18:36
Quote Post


road sage
***

Звідки: Львів / Топольна
Повідомлень: 682


QUOTE (Voyutichi @ нині, у 18:12)
Ви можете дати якесь пояснення, чому ланцюг на протязі 3,5 тисячі км пробігу не видовжився?

Бо ви його лінійкою міряєте, а не штангенциркулем. Це вам помоєму тут тільки лінивий не сказав. На мій запит про показники штангенциркулем ви проігнорували - вважаю це вищезгаданим "парафіненням мізків". ваші фото з лінійкою нагадують фото путіна зі щукою..

user posted image

Email PosterUsers Website
Top
Рост
Дата 27 Листопада 2015, 23:22
Quote Post


Постійний учасник
***

Звідки: Львів
Повідомлень: 353


QUOTE (Voyutichi @ вчора, у 19:12)
Ви можете дати якесь пояснення, чому ланцюг на протязі 3,5 тисячі км пробігу не видовжився?
Думав я, що касета зносилася - так ні, не зносилася..

Ланцюг в процесі експлуатації не розтягується.
Він зношується. Це полягає в тому, що циліндрики, одягнуті на піни в кожній ланці ланцюга, отримують люфт. І коли ланцюг іде по колу на зірці, вони, ці циліндрики, зміщаються назовні, і, по факту, відстань між центрами сусідніх циліндриків стає більшою. При тому, що відстані між центрами пінів не міняються. І тому з'їдаються зуби зірок. Бо вони контактують з циліндриками, а не з пінами.
Не можу це намалювати, бо з телефона. Але не вірю, що досі в інеті нема такого малюнка, тільки загуглити треба.
Коли ж ставиться новий ланц, в ньому циліндрики сидять на пінах без люфту, тому відстані між центрами пінів і циліндриків однакові. А при зношених уже зубах зірок це призводить до проскакування ланца.

Зрозумійте ж, те, що ланцюг розтягнутий не означає, що він став довшим. Він не стає довшим, хіба на якісь міліметри, якщо вже зовсім в хлам.
Top
Voyutichi
Дата 28 Листопада 2015, 2:05
Quote Post


Зацікавлений
**

Звідки: Самбір
Повідомлень: 149


QUOTE (Voyutichi @ 02 Вересня 2015, 1:08)
Сьогодні поїхав до товариша і заміряв штангелем.
Ланцюг проїхав 30 км після парафінення. http://photo.i.ua/user/5274884/454090/13401280/

Бо ви його лінійкою міряєте, а не штангенциркулем. Це вам помоєму тут тільки лінивий не сказав. На мій запит про показники штангенциркулем ви проігнорували - вважаю це вищезгаданим "парафіненням мізків". ваші фото з лінійкою нагадують фото путіна зі щукою..

Ліниві розумніші, бо читати вміють. Про штангель я вам розжовував протягом трьох сторінок, і фото вислав. Ви ж не читаєте, ви тільки пишите, не думаючи..

Ланцюг в процесі експлуатації не розтягується.
Він зношується. Це полягає в тому, що циліндрики, одягнуті на піни в кожній ланці ланцюга, отримують люфт. І коли ланцюг іде по колу на зірці, вони, ці циліндрики, зміщаються назовні, і, по факту, відстань між центрами сусідніх циліндриків стає більшою. При тому, що відстані між центрами пінів не міняються. І тому з'їдаються зуби зірок. Бо вони контактують з циліндриками, а не з пінами.
Не можу це намалювати, бо з телефона. Але не вірю, що досі в інеті нема такого малюнка, тільки загуглити треба.
Коли ж ставиться новий ланц, в ньому циліндрики сидять на пінах без люфту, тому відстані між центрами пінів і циліндриків однакові. А при зношених уже зубах зірок це призводить до проскакування ланца.

Зрозумійте ж, те, що ланцюг розтягнутий не означає, що він став довшим. Він не стає довшим, хіба на якісь міліметри, якщо вже зовсім в хлам


Сьогодні поїхав до товариша і заміряв штангелем.
Ланцюг проїхав 30 км після парафінення. http://photo.i.ua/user/5274884/454090/13401280/

Бо ви його лінійкою міряєте, а не штангенциркулем. Це вам помоєму тут тільки лінивий не сказав. На мій запит про показники штангенциркулем ви проігнорували - вважаю це вищезгаданим "парафіненням мізків". ваші фото з лінійкою нагадують фото путіна зі щукою..

Ліниві розумніші, бо читати вміють. Про штангель я вам розжовував протягом трьох сторінок, і фото вислав. Ви ж не читаєте, ви тільки пишите, не думаючи..

Ланцюг в процесі експлуатації не розтягується.
Він зношується. Це полягає в тому, що циліндрики, одягнуті на піни в кожній ланці ланцюга, отримують люфт. І коли ланцюг іде по колу на зірці, вони, ці циліндрики, зміщаються назовні, і, по факту, відстань між центрами сусідніх циліндриків стає більшою. При тому, що відстані між центрами пінів не міняються. І тому з'їдаються зуби зірок. Бо вони контактують з циліндриками, а не з пінами.
Не можу це намалювати, бо з телефона. Але не вірю, що досі в інеті нема такого малюнка, тільки загуглити треба.
Коли ж ставиться новий ланц, в ньому циліндрики сидять на пінах без люфту, тому відстані між центрами пінів і циліндриків однакові. А при зношених уже зубах зірок це призводить до проскакування ланца.

Зрозумійте ж, те, що ланцюг розтягнутий не означає, що він став довшим. Він не стає довшим, хіба на якісь міліметри, якщо вже зовсім в хлам


А це взагалі шедевр.. Не буду обговорювати технічну сторону, тут без варіантів.. Тільки попрошу не плутати зміст слів "видовження" і "розтягування"..
Top
yararaka
Дата 07 Грудня 2015, 0:04
Quote Post


Постійний учасник
***

Звідки: Львів, Сихів
Повідомлень: 268


Почитав чотири сторінки легкого холівару з вкрапленням форемана, що немало потішило, світ без нестантарту був би нудним )).
Хочеться внести свою думку в даний спір щодо розтягу ланца.
Раніше міряв розтяг ланцюга лінійкою, думаючи , що на нього впливає тільки знос пінів відносно боковинок, в мого товариша ланцюг , підвішений на цвяшок справді має розтяг відносно нового, сам ніколи так не міряв. До речі, новий ланц не має люфтів на стискання-розтягування, а їжджений все-таки має. Це говорить про збільшення отвору у внутрішньому елеменіті ланцюга у місці тертя з піном. У мене він практично не тягнеться в цьому плані при пробізі 2*2000 км. Потім почитавши-подумавши усвідомив , що розтяг - це те , про що я думав плюс зточування пінів, плюс збільшення внутрішнього діаметру роликів з допомогою абразиву. Зараз міряючи штангелем отримую на 2*2000 км довжину 120,3 мм, але включно з замком отримую 120,6 мм, тобто замок є слабким елементом в даному процесі. Тут повністю згоден з думкою Чебурека.
Мова йде про Срем -971. Змазки приміняв кількох типів: Icetoolz з тефлоном, Zefal невідомої марки, відлитий з гуртового закупу, Pedros аналогічного походження, Finishline XC, Мотюл для мокрої погоди в спреї, не пробував тільки колгоспу з моторки , відпрацьовки, швейки, трансмісійки, вилочки і т.д. , ефект приблизно завжди однаковий, відрізняється тільки пробігом до "звуку" від 50 до 200км.
Email Poster
Top
A.V
Дата 28 Грудня 2015, 17:34
Quote Post


триммер стакселя
*****

Звідки: Lemberg
Повідомлень: 4554


QUOTE (Рост @ 27 Листопада 2015, 23:22)
Зрозумійте ж, те, що ланцюг розтягнутий не означає, що він став довшим. Він не стає довшим, хіба на якісь міліметри, якщо вже зовсім в хлам.

Измерение износа велосипедной цепи. Зачем ухаживать и смазывать цепь.

Пять методов измерения износа цепи показывают следующее

Индикатор износа цепи ProGold ProLink: изношено 85 процентов
Инструмент проверки цепи от Park: 0.5 (50 процентов) износа
30-сантиметровая стальная линейка: незначительно длиннее 30 сантиметров
15-сантиметровый цифровой штангенциркуль: незначительно длиннее 15 сантиметров
Сравнение с новой («неразрезанной») цепью: старая цепь на 0,4 сантиметра длиннее соответствующего звена новой цепи


user posted image


Users Website
Top
0 Користувачів читають цю тему (0 Гостей і 0 Анонімних Користувачів)
0 Учасників:

Topic Options Сторінки: (18) « Перша ... 16 17 [18]  Reply to this topicStart new topicStart Poll